ååh jag är så glad just nu

Nu får ni veta vad det är som gör mig glad!


jag sna nämligen på förhandvisningen till Neew Moon Imorgon/fredag. Klockan 22.00-02.00. Nice va? Jag fick av mina föräldrar fast det är skola på fredagen, fatta att jag kommer vara en av dem första som ser Neew Moon. Det här är så jävla spännande, har vetat det här hela dagen men inte sagt något för jag kunde inte tro att det var sant. Jag ska dit med Lillis, det kommer vara så jävla kul! SPIKAT FAN! Vi kommer ta massa bilder. Efter kolan ska vi hem till mig, tror jag ska sova i någon timme innan höhö, men jag måste se ut som en 15-åring. Fast... vissa tycker jag ser äldre ut så det blir nog inga problem med mina klackskor, Lillis också men hon är lång så no problem' i hope!

Kommentarer
Postat av: - f i l i p p a

svar: haha tack! :)

LYCKOST SOM SKA DIT :o

själv är man bara 12 och kommer knappast in...

2009-11-19 @ 17:04:33
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0