aaaah im so exited

YESYES! Är hemma från träningen nu, det gick asbra. Bortsett från att jag är svettig som bara den, trött och har världens huvudvärk, är grisigt svettig haha. Gjorde ett mål på en övning, bara ett hehe.. Iallfall anledningen till att jag inte bloggade efter skolan var att jag var såå jävla lack. Jag kom hem typ 10 över 6! Och jag slutar 5, SL var helt fucked up och bussarna kom inte så jag fick vänta 45 minuter (!!!) ute i regnet bara för att skolan var stängd, busskuren var proppad med folk & ingen ville dela med sig ( nu förstår jag varför folk tar sönder dem, bussarna är alltid sena förihelvet). När jag kom hem så var det bara att fixa sig för träningen, Lillis följde med dit. Sen stack hon.
Nu ska jag ducsha nu sen käka mat eller tvärtom.

IALLFALL JAG HAR VÄRLDENS ROLIGASTE SAK ATT BERÄTTA !!!! OMGOMGOMG NI KOMMER BLI SÅ JÄÄÄVLA AVIS! JAG BERÄTTAR SENARE IKVÄLL ELLER IMORN!! :D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0