shopping/svar på kommentar

Hejhej!

Äntligen är det looov, dagen vi alla i skolan har väntat på har nu kommit. Skönt! Jag kan inte säga att jag inte skrivit nåt för att jag har varit i skolan men efter avslutningen som slutade 11.15, gick jag tillsammans med Mariam, M och D hem till M. Jag var där till typ  20 över fyra, när jag kom hem käkade jag, såg på teve. Sen vid fem åkte jag iväg till Kista med Mamma. Kom hem för ungefär en timme sedan. Vi shoppade ganska mycket, julklappar och sånt  you know, sen käkade vi. Så min dag har varit bra!

Kanske laddar upp bilder,  om jag orkar hihi! :D

Fan måste kissa.



och vad tränar du? :)

Svar: Jag tränar innebandy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0