ingen jojobantare här inte!

Heej igen!


Gjorde ingenting idag, hade ingen lust. Var asatrött, har mest legat i sängen med Lillis & pratat. Vi gick & hämta lillskiten på dagis, och nu insåg jag att ungarna verkligen har växt snabbt som satan alltså! Alla dem pratsr tydligt så man förstår vad dem säger osv. Coolingar, dem lärde sig prata snabbt, för snabbt känns det som, jag längtar inte till den perioden min lillbror kommer ifrågasätta allting med ett ord; "varför"?


Anyway, bort från ämnet blöjbytare, vi  skulle till Kista men jag var så jävla trött att det inte blev av, känner mig sliten. Fast det var länge sedan jag gjorde någonting jäkligt rolig och utmattande, saknar Jocke. Vi får se till att träffas oftare, din bajskorv jag vet att du läser detta :D. Jag saknar sommaren, vintern är fin & så men seriöst, vintern får mig att  vilja gå i ide och inte vakna till våren kommer, jag känner mig sådär smådeprimerad ni vet`?Det är så hjävla kallt att man inte vill gå ut ens, jag stannar hemma & äter mig fet. DEt har jag bevis på.

Vill ni se? Såklart ni vill se hur mycket jag äter, ni får även se hur mycket Jocke äter på en dag, vi brukar prata om mat på msn, våra konversationer består bara det. Vi börjar ju nästan bråka om vem som ska börja berätta. Ser ni hur tragiskt det är..? HA-HA






Och sedan,(trumvirvel) erkänner Jocke att han är en
tjockis & kallar även mig för tjockis!





We <3 food.


Fan måste börja ta tag i mina matvanor snart, jag vill inte se ut som en valross...

Yeah Sophia, lycka till alltså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sophia lilla gumman, stryk under lilla. Kolla på mig! "The Freak" som "aldrig slutar växa", Du har fått mig att äta mer och mer. Snart är jag större än vårat "skämt-objekt" du förstår nog. Snart ser man mig på tv, "300 kilos ungdomar", Snart, snart är jag där!Större än någonsin! Tv1000 H

2009-12-23 @ 10:41:35
Postat av: The gigant

Sophia lilla gumman, stryk under lilla. Kolla på mig! "The Freak" som "aldrig slutar växa", Du har fått mig att äta mer och mer. Snart är jag större än vårat "skämt-objekt" du förstår nog. Snart ser man mig på tv, "300 kilos ungdomar", Snart, snart är jag där!Större än någonsin! Tv1000 Here i come!

2009-12-23 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0