i think i'll just sit here until i die, watcha think bout that?

skulle se på film med min brorsa, vilket vi gjorde. Tills mamma kom hem och sa att hon skulle kolla på någon serie på spanska kanalen eller något. Jag irreterar mig så mycket på dem serierna, dels för att dem alltid ska  vara byggda på en sån tragisk & dramatisk händelse, dels för att deras spanska är waay too diffrent från "min" spanska och dels för att dem alla är fula och sönderopererade....

Förlåt, är som sagt irreterad. Ska sitta här tills jag dör. Nej jag skoja, jag ska ha kul på Facebook, mitt oändliga "puffande" på Marie & Mariam är rätt så underhållande. Dessutom kommenterar jag Amins status osv, gissa vad? Idag har jag kommit med på 2 st top followers lista som nr 1, fantastiskt va? Folk kommer börja se mig som en galen stalker, stryk ordet galen. Det vet dem redan om mig.

Men varför? JOo så här är det,jag har haft tråkigt idag, vilket har lett till att jag ses som en stalker.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-23 @ 17:04:14
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0