gårdagen

Hej igen!

Igår kom Mariam över vid 12(?) tiden, vi pratde en stund sen kollade vi på en film. Filmen heter :
National Security och den var helt ok!

Vid tre, halv fyra tiden stack Mariam och jag mötte upp Danilo & Micke, vi hade snöbollskrig och jag blev nästan inte ens blöt, jag måste medge. Jag är svår att tackla, höhö. Egentligen skulle Mariam också vara med oss men hon stack så därför var jag ensam med dem. Sen stack dem hem för att äta och bla bla, jag gick hem då också. Lillis kom senare och vi hade snöbollskrig igen, Lillis, Micke, Danilo & jag. Jag och Lillis blev sjöblöta! Det såg ut som om jag och lillis hade ramlat i en sjö, fyfan vad kallt det var. Mina ben frös till is, bokstavligen. Det kändes som att någon petade in nålar i mina lår. Fyfan vad skönt det var att komma hem och värma sig i soffan!






Nu har Micke åkt till Thailand. Jag vill också. Sola bada och sola, kan det bli bättre?!
Jag vill också vara bruun! Solarium here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0