funderingar.

Hej på er! Jag åkte med till bromma och köpte en pulka till min lillebror. Ungen blev asaglad hehe. Det enda negativa är att han vägrar sitta i den i mer än 30 sekunder. Too bad, that truly is money for nothing. Vi slutar skolan på fredag, dagarna tills dess är bara "chill" och "relax" dagar. Skönt! Har ingen aning om när jag börjar imorgon, verkar som om ingen riktigt vet... Slutskrivet om skolan nu. Jag skrev inget inlägg tidigare idag för att mitt humör har inte varit på topp, humörsvängningar you know? Jaja, det verkar vara en del av min vardag. Get used to it. Men nu är jag på bättre humör, tills vidare.

Jag får för mig att det jag känner mest på en dag är ilska och hat. Är jag psykiskt störd?  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0