finger point

Nu har jag svarat på alla kommentarer, what to do next? Vill till stan och shoppa! Född av kristna iföräldrar firar jag jul, måste köpa julklappar. Nu kanske flera tycker att jag är självisk men nej. Ska jag vara ärlig så ser jag julen som en helt vanlig dag. Vissa gillar bara julen för att man får presenter och bla bla bla men jag bryr mig inte jag bryr mig inte om gåvorna, jag vill inte ens fira min födelsedag men det är en annan sak. Mina jul "känslor" försvann a loong time ago. Det är därför Lillis kallar mig för Grinschen och Sataníst. Jag känner att julen bara är en helt vanlig dag. Men självklart ska jag ge julklappar till dem jag älskar.

Jag anser att alla dagar är detsamma, det är bara händelserna som skiljer dem åt. jag vill inte fira något. Det påminner mig bara om att jag åldras och att tiden bara rinner iväg, jag vill inte. Om jag bara kunde då skulle jag göra så att jag stannade vid den här åldern. Växa upp är inget jag ser fram emot. Jag är rädd för att vakna up en dag och inse att min ungdom är slut. Det är vid den här åldern och några år till man lever livet, vid den här åldern lever jag livet. Jag vill inte missa något. Även om alla stunder inte är bra är det här jag vill stanna. stanna så länge som möjligt. Jag vill inte växa upp.

Somehow everything  is gonna fall right into place. Lets make it last forever.


Kommentarer
Postat av: felicia - hello kitty <3

jag vet inte rikitgt :D

2009-12-12 @ 11:16:00
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0