en omogen sophia.

Jag borde egentligen sitta vid matbordet med en macka i handen och ett oboy glas i den andra handen. Men icke sa nicke. Hatar frukost, tycker inte om att äta på morgonen förutom på hemkunskapen, HA-HA. Ingenting i min närhet verkar fungera rätt, min ipod var död i 2 veckor men har nu fått nytt liv, min web är nu helt bajsig och så kommer den vara ett tag till. För att inte börja tala om min hjärna så byter vi ämne. Hoppas vi gör något kul på idrotten idag, jag hoppas på hinderbana, fast en rolig hinderbana inte en hinderbana som är jobbig. Like that is going to happen, HA-HA


Ah insåg precis hur mogen jag är, hihiihihihihhiihiihihihih

Åh vad bra, det är onsdag, har träning idag. Kul. Synd att jag slutar fem. Hata, hata. Hoppas vi slutar tidigare idag så jag kan "glömma" spanskan.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: linda

sv; haha :) kram

2009-12-16 @ 13:50:20
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0