pics!


Hade tråkigt, kom på ideen att ta egobilder, vilket faktiskt 
fungerade & underhöll mig i ett par minuter.


sepia bild, wuuunderful!


Råstahem, jag tog bilden. Den är skitfin tycker jag! Jag är stolt, mihih!


I hissen, Mariams port. Skulle hämta henne för att sedan föra henne till skolan!
Lövely!



Mission accomplished, Mariam var hämtad.



Fick den av Janne(lärare) för att jag var den i min klass som fick högst poäng på
nutidsorienteringen, i paketet finns det två pennor (-.-) förra årets vinnare fick trisslotter!



Det jag köpte i Kista, leggins, "klänning", tröja/kofta och en t-shirt från Monki!




Koftan och klänningen:



Och nej, jag kissar/bajsar inte, orkade inte stå upp bara:)



Moi!



Världens jobbigaste, dummaste, mest korkade men ändå finaste, sötaste & gulligaste unge.
Min lillebror. <3


Hahahahaha, jag var bara tvungen att ta bild på det här.
Amins, Mariams, Mickes & Danilos favoit ord; import


Haha, minne för livet, xD


Mariam blir du sur? :P





På promenad med Lillis!



Haha, Andre och Kevin. Riktigt skön bild.



Kommer inte sakna!


På flykt från Andre(som försöker mula mig) Eminem (Mariam) i bakrunden.


Muppar!



Japp, det var samma tråkiga kväll!


Här ocksp, mihih!







Det var alla bilder jag hann ladda upp innan blogg.se f*cka upp sig, det går nu alltså inte att ladda upp fler filer för tillfället. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Marie

Me like : DDDDD

2009-12-19 @ 13:55:37
URL: http://mpslife.blogg.se/
Postat av: linda

sv; den var jättebra :P

allt bra med dig? kram

2009-12-20 @ 17:18:04
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Fin fina örhängen som skymtas på några av bilderna!

2009-12-20 @ 22:17:20
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ur ChocolateFreak <3

Damn right bout me gettin pissed bout da pics 4 Cryain out Loud !!! Take them of riiiight noooow !!! Shiiiet, Eminem? couldnt u come up with anythin better ?? xD Hahahhaha TQ Cariña but the pics gta go....

2009-12-23 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0