Förlåt Sophia / Lillemor gästbloggar

Hej.. jag har ingen blogg men jag vill bara berätta vilket rent helvete som försegår hemma hos mig nu.
Ja har suttit uppe och lekt med min fucking nya kattunge i 3 timmar och när vi ska gå och sova vill han inte.
Jag tvivlar starkt på att han ens inte tycker om mig. Han sover bara med Suzanne, vilket är uppenbart efterson hon tog honom och la honom i hennes säng första natten i huset. och andra och nu tredje. Till er som inte vet är Suzanne min pappas flickvän. Maximus hatar mig. han vill inte sova hos mig. Jag tror seriöst jag har ADHD. Har lust att slänga datorn i väggen och vandra hem till min kära moder och sova med Prooopii, har är min förevigt trogen! Bajs på min nya kattunge som bara tycker om suzanne och ingen annan, jag som hade honom i knät hela vägen hem från norrtälje... jaa.... Tack till er som orkade läsa mitt EMO INLÄGG. Nu ska jag gå och försöka sova. Hoppas att jag dör i sömnen. Önska mig lycka till!

//Lillemor EMOtönt hallman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör aldrig ett inlägg när du är påverkad Lillis

2010-01-04 @ 04:11:04
Postat av: LIFE LIKE SHIT

Vem är emo nu då Lillemor, va va va?

Vem är BITTERFITTAN NU?

Det är ju min roll D-:

2010-01-04 @ 11:47:08
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Postat av: anonym läsare :)

kan du visa upp din garderob o vilka kläder du har?

:)

2010-01-04 @ 13:21:56
Postat av: Anonym

Lillis var påverkad, ignorera inlägget xD

2010-01-04 @ 15:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0