wiiee

Tja bloggen!
Med tanke på rubriken låter jag ganska så glad,right?
Det kan bero på att skoldagen har varit bra? Vem vet.
Iallfall så had jag ju hemkunskap, älskar torsdagar. Typ. Men allvarligt den lektionene är så "chill" utom när man ska anteckna, men det jag menar är att man får ju liksom baka/laga mat. Askul, jag och Andre är en grupp och det blir alltid så jädrans gott när vi har lagat klart, som t.e.x idag, shit vad goda våra pankakor blev.. MUMMA Dem blev jättesexiga också, fint solbruna och formerna dem hade. sexy. Hade bland annat  idrott, franska (prov), idrott och matte, på idrotten körde vi innebandy. Pallar inte skriva mycket mer.

Hade inte direkt tänkt skriva ett långt eftersom jag jämt och ständigt gör det. Kolla nu gör jag bara inlägget längre och längre...

iaf!
Ska snart börja fixa mig, alltså klä på mig och sådant. Sen bär det av mot pappa. Hehe hade lust att sova där idag. Vilket jag ska. Lillis ska också dit fast senare, finns en donken precis mittemot, det är bara att gå förbi gatan och nerför en backe sen är man framme haha. .Vet ej om det blir mer update but we will see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0