wecam.

Cammar inne på msn, pretty fun.
Loggade in för att skriva ett inlägg, såg att jag hade fått en fråga om jag kunde lägga upp fre och efter bilder.
Har tyvärr inte så många bilder på just datorn där det syns men jag har en jättebra som visar hur fult det verkligen var. Så ja, jag ladar upp dom nu !


FÖRE:

ser ni i vilka färger det mitt hår skiftade i?


Efter:




Lyckades få bort färgen som fastnade på öronen.






Det var då resultatet, är inte jättenöjd men det är trots allt 8 veckor får väl vänja mig. Theres nothing else to do. Det kunde iallfall blivit sämre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yaay! Vacker :-D ja e hemma nu btw<3

2009-10-09 @ 23:14:22
URL: http://lillesliv.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Äsch det är ju jättesnyggt :D

2009-10-09 @ 23:18:25
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: J

Fan det fint det blev du passar ^^ du e inget Emo haha <3

2009-10-10 @ 02:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0