watching it makes me cry.

till att börja med. Såg ni att Mariam gästblogga? Haha goodie hon borde skaffa blogg ! :D

Ja, inläggets rubrik.. vad kan jag säga?
Känner mig obeskrivligt ledsen just nu, kalla mig fånig, tönt och idiot om ni vill, men anledningen till att jag känner mig så jäkla ledsen och nedstämd är att jag inte såg Green day när dem spela på Globen i söndags. It broke my heart, när jag tänker på att mina idoler kunde ha varit ett par meter ifrån mig krossar det faktiskt mitt hjärta. Shit att jag inte såg dem spela live, det känns så himla dumt. började  faktiskt gråta idag när jag hörde 21 guns på radio, samma sak hände imorse då jag kollade på live-videor, tårar rann som floder ner för mina kinder. Vad skulle jag inte ge för att vara en av dem som hade världens tur att få gå upp på scen och stå 5 cm ifrån Billie Joe? skulle vara överlycklig om jag ens var där. Det finns ingen i min närhet som förstår hur mycket jag verkligen älskar green day, det finns inte ett band som är bättre  än dem, de är kungar punkt slut. Jag älskar dom så mycket för att deras musik är grym, kan lyssna på dom vare sig jag är glad, sur, arg eller lyckopiller. Jag säger inte att jag är deras största fan ever men min kärlek till dem är obeskrivlig. Samma sak med sorgen i mitt hjärta, obeskrivlig. Kan verkligen relatera till deras texter. Kommer ihåg den dagen jag leta efter biljetter till deras konsert, när jag inte hittade några för att det var fuckin slutsålt brast jag ut i gråt. Jag grät hela vägen hem och hela natten, fick ingen sömn alls. Trodde det var den sorgligaste dagen i mitt liv, men jag hade fel den dagen var i söndags. Det som skrämmer mig mest är att Green day kanske aldrig mer kommer turnera i Sverige, ftw om dem inte gör det. FML om dem inte gör det.


KÄRLEK












Kommentarer
Postat av: ....

du skulle sakt nåt skulle köpt biljäter åt dig fan att dom va slut sålda skulle betala spelar ingen roll vad det hade kostat ;)<3

2009-10-14 @ 23:18:01
Postat av: Marie

sv: visst det är onödigt, men att du älskar att du ta spruter o_o

2009-10-14 @ 23:54:36
URL: http://mpslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0