WARNING, YOUR EYES WILL BE DEAD AFTER READING THIS.

Hej bloggen, vad dålig uppdatering!


Såhär är det: Jag brukar ha lite att skriva om, några få rader räcker det. Men det är så at jag inte alltid vet hur jag ska formulera det jag vill skriva, sen handlar det lite om min tröga hjärna också. Glömmer liksom bort det mesta jag har att skriva, då säger jag istället att jag inte har något att skriva och att ingenting speciellt har hänt. MEN nu kommer jag ihåg, lite iallfall.


Dagen:
Dagen började lite segt, ville inte vakna men var ju tvungen. Hade idrott som första lektion, precis som alla andra onsdagar. På idrotten fick vi jogga runt  på planen i 20 minuter kombinerat med massa jobbiga övningar. Det är något slags konditions-test. Det gick iallfall bra. Det negativa var bara att man svettades mer än efter en vanlig idrottslektion. När vi hade slutat stannade jag kvar på planen i kanske 5 minuter med Marie för att stretcha. Det är bra att stretcha haha...  Iallfall ledde det till stress, fick stressa till franskan som hade ändrat tid till tjugo i istället för halv, lycklig som jag var efter informationen om schema-ändringen jobbade jag strålande på lektionen. Enligt mig då. Efter franskan hade jag lunch, maten såg dock inte god ut. Stack till kiosken med Lillis, sen hade jag svenska(?) Vi kollade iallafall klart på en "läsklig" film. EFter Svenskan hade jag matte och EPS, sen hade jag spanska. Så jag slutade 5. När jag kom hem åt jag, sen satte jag mig ner här framför skrivbordet för att plugga lite på SO-läxan i kanske en haltimme-fyrtio minuter. Efter det somnade jag & nu sitter jag vid datorn. Det betyder alltså att jag vaknade för kanske en haltimme sedan. Kommer alltså inte sova om natten.

WIE LOV OM TVÅ DAGAR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0