vad ska jag göra?

Jag vet inte vad jag vill eller behöver.
Vad ska jag göra, det känns som om jag behöver en liten paus från allt. Men på något vis inte, en av dem bästa sakerna som finns är att umgås med sina vänner. Ändå känner jag just nu att jag inte har någon lust alls. Jag vill men jag orkar inte. När jag sitter här hemma framför datorn är det chill och skönt. När jag väl är med mina vänner känns det annorlunda, har för det mesta alltid kul när jag är med dem, men jag måste alltid komma igång först.
Man behöver inte dricka alkohol för att ha kul, jag och föddes helt enkelt med det i blodet.
Har ingen aning om vart jag hade tänkt komma någonstans med det hät inlägget, inte en ledtråd. Jag menar inte att jag är född med alkohol i blodet alltså.
Ibland är jag konstig.

Vad ska jag göra ikväll?
Får ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0