¨Ta åt dig DU som känner för det!

Hej!Lillis gästbloggar ! 
Något som börjar gå mig på närverna är COPYCATS! Seriöst! Det började med ett par uggs, men det är bara skor. det är inte så farligt eftersom jag redan har sett uggs på ett flertal personer tidigare...
Men hur länge har jag inte sagt att jag ska köpa "nörd-glasögon" för att jag ska klä ut mig till tönt en eller 2 dagar och nu ska en person också ha några! Visst, alla får köpa men kan man inte komma på med något eget för EN JÄVLA GÅNGS SKULL! jag hatar dem som kopierar en HELA jävla tiden! Jag sa att jag skulle köpa dem för ungefär en månad sen! Jag har informerat skolan om det också, det har kommit upp på den här bloggen också! Seriöst, SKAFFA NÅGOT EGET NÅGON GÅNG!!!!      
DU gör mig fan riktigt förbannad nu! Sluta kopiera mig för jag är ju orginalet så du ser bara dum ut din lilla fjortis


Nu ska jag njuta av vad som är kvar av kvällen! Keep reading ;-) xoxo Lillis

Mina naglar blev jättefina btw! :)

Kommentarer
Postat av: jockeisXD

juste va fan hände min din blogg lillis :O

2009-10-25 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0