SHOOL SUCKS SO HARD, REALLY !

omg, det va längesen jag uppdaterade.

hm, beror ju delvis på skolan men mest för att jag är lat. Eller så beror det på facebook. Yes thats right, jag har skaffat det och det är inte bra blev beroende direkt fast jag inte förstod ett skit. Men det får vara så jag får lära mig med tiden. Jaja nu till rubriken. Fan vi ar typ 2 prov varje vecka och svenska lketionerna är så jävla jobbig vår lärare slutar aldrig prata, på nästa lektion man har med han så blir man ju deprimerad så fort han öppnar munnen. Han mummlar ju så himla mycket också. GOSH jag pallar inte. Men det har gått ganska bra än så länge!
Fick som sagt VG i SO-provet, G på NO:ns inlämningsuppgift och jag tror jag får G på bokrecensionen. Inte nog med att jag går på spanska också, får massor med läxor. Gör aldrig dom sen har ja en hel bunt med läxor hemma. SÅ jävla jobbigt. Jag förstår absolut ingenting, jag kan prata flytande spanska men inte skriva.

BAJS PÅ SKOLAN !


Kommentarer
Postat av: Daniel

been there, done that. ta det lugnt, det blir värre nästa år ;)

2009-10-09 @ 07:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0