screw it.. !

i brist på rubrik, så blev det som det är.
har inte mycket att berätta om skolan, hade prov i matte idag det gick väl helt OK!
Fick förresten tillbaka mitt SO prov igår, fick VG  Yaaay Sophia! Lillia har åkt iväg till ett träningsläger med sin friidrotts grupp, hon skulle komma tillbaka på söndag kväll men guess what ?! Det blir storm ute vid den ön så hon kommer vid 2 imorgon, yaaay ! :D  Jaja, ska ju berätta att jag var i Kista nyss, alltså kom jag nyss hem. Mamma muta mig att följa med henne, med godis och chips. Iallfall så följde jag med och jag ångrar mig inte, mamma köpte kläder och chips och läsk till mig, hihi, ska ladda upp bilder på det. Andra bilder från idag kommer senare, ni vill inte missa tro mig. Sjukt bra skoldag !




(vrid på huvudet, seså hihi)



ROSA T-SHIRT- GINA
SVART LÅNGÄRMAD T-SHIRT(?)- GINA
LEGGINS- JC
TROSOR- GINA

köpte legginsen förrigår, glömde ta bild på min munktröja kanske syns den på någon av bilderna jag laddar upp sen, vi får se ;)

puss


Kommentarer
Postat av: josefin

söta kläder:)!

2009-10-03 @ 14:15:40
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0