oj oj blogg.se går snabbt

Satan i gatan vad blogg.se går snabbbt nu!

Haha rolig "svordom".
Jaja, vad gjorde jag igår, jag måste tänka efter...
I torsdags sov jag ju hos pappa och jag kan faktiskt säga att jag aldrig har sovit så bra förr, gick och la mig vid elva och vaknade halv sju. Kändes underbart! Det som var så skönt var att pappa inte var hemma så jag var helt själv. Igår var det fredag, då började höstlovet, asnice ju hehe. Stack till kvällis med Lillis, det var inte så jättekul men helt ok. Där umgicks vi mest med Rodrigo, Daniel, Demas och Linus.
Senare rullade vi mot kiosken(snubben tjänar miljoner på oss skolbarn?!) med Jocke också, sen träffade vi Mariam. Hon stack ett tag senare och på vägen hem träffade jag och Lillis Dennis, Micke och typ två till. Vi stod och snacka med dem en liten stund sen stack vi till hållplatsen.
Jag fick rida på Rodrigos rygg, hehe. Har faktiskt lite bilder på det, och på  lite fler händelser, måste bara tvinga Rodrigo skicka dem, haha min favorit broder! Jag var astrött när jag kom hem, kunde knappt vakna imorse, varför?ar ju inte en sån speciell kväll, inte så livfull eller var den det?
Glömde nämna Jens i min klass som jag träffade där på kvällis, han ska spela på ett disco(?) på onsdag(?), han var där för att öva, i wish him good luck! :D
GUUUUUD vilket bajsinlägg, gör ett bättre senare. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0