OH NOO !

Ojsan, min piercing boll/kula (den som håller fast piercingen & alltså inte prydnaden) Har på något sätt och vis vid någon tidpunkt skruvat av sig själv och ramlat av, så jag måste köpa ny! Annars kan det bli infekterat, bajs också! Ska snart visa mamma så hon ger mig lite cash så jag kan köpa en ny, hehe.


Anonym om sover hos pappa ikväll?:
NMåste du härma mig med min stilen_?:@
IP: (jag e snäll & visar inte)

SVAR:
Ursäkta? Kan du vara snäll och berätta med vad  & hur jag härmar dig ? Om du hade varit smart så hade du skrivit ditt namn eller bloggadress så jag vet vem du är & så jag kan sluta härma dig ( om jag nu gjorde det?!) Men du är ju korkad & absolut inte smart, det är bara att inse. Så snorunge, tänk efter innan du skriver något för jag kan ju varken börja eller sluta "härma" dig om jag inte vet vem du är, har jag rätt eller fel? Känn på den du, snorunge! (-.-)
Puss på dig från din favorit bitch!

Waow, it just feels so good!

Kommentarer
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

sv, ja ellrhu!

2009-11-01 @ 10:37:04
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad har du för dig idag då? :)

2009-11-01 @ 11:15:52
URL: http://viktorialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0