no lifer sophia

Sitter fortfarande framför datorn (im such a no lifer) och lyssnar på musik på hög volym och Hayleys underbara röst tränger in i öronen på mig. Skulle ju ut med Lillis men den bajskorven har inte ringt än, fast hon sa att hon skulle ringa för mer än en och en halvtimme sedan. Brukar inte butikerna i stan stänga vid 5 eller 6? Känner jag lillis rätt (vilket jag gör...tror jag?) så hinner vi inte dit. bajs bajs bajs. haha moget av mig. Isåfall får det bli kista galleria, och där finnns det inga "tönt" glasögon som lillis så gärna vill ha. Vi har ju varit där typ 3 veckor i rad och frågat i varenda lite fjutt affär om dem har såna.


NU ringde lillis, när man alar om trollen ! hehe...
Nu ska jag bara vänta på att Anti ringer sen så börjar jag fixa mig.


KYSS

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Haha :P Taack! Allt bra med dig?

2009-10-17 @ 18:38:56
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0