Lillis gästbloggar ,Busrigning

Hej Lillis gästblogar! :)

Jag ska börja med vad som hände när jag på morgonen kom hem till Sophia, typ kl 1 . Morgon för mig!
Ja.. hon sa redan i telefon att hon höll på att göra ris, sedan när jag kom upp satt vi i hennes rum och skojade tills BRANDLARMET började tjuta!! Sophia rusar som en idiot till köket, jag står och garvar och  vipps är hela lägenheten fylld med rök!
Mitt hår luktar fortfarande.. jag är seriös!
Som tur var började det inte brinna.. utan kastrullen blev bara helt svart.. hehe

BUSRIGNINGEN:

Moving on, Senare stack jag hem för att hämta lite grejer, Sedan när jag kom tillbaka skulle jag ensam, sticka till prisextra och köpa öl (godis) haha men när jag var påväg ut genom dörren Ringde det någon!
Ja.. det var någon som hade ringt för några dagar sedan från "Vårdscentralen" (busringa) Nu var det samma röst som ringde fån "någon ställe som jag inte kom ihåg" och hon ville stäla några frågor!  Jag lovar att jag och Sophia höll på att skratta ihjäl oss! Den bästa busrigningen på länge!!
Vi skrattade pga. att det är otroligt patetiskt att busringa,
Jag menar kom igen! Det gjorde jag för 2 år sedan!
Och sen skattade vi för att hon var såå jävla rolig!! Eller vi dissade henne så hårt och drog massor med skämt om hennes frågor så VI började garva!
Sen sa hon att VI var patetiska HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH DET ÄR FAN HON SOM "RINGDE FRÅN VÅRDCENTRALEN" HAHAHAHAHAHAHAH HAHA..Patetiska tönt!
 Det var verkligen skit kul! Fast sen la hon på :/ tråkigt värre men det var kul så länge det varade :-) Ring gärna igen!


Jag ska sova hos sophia idag , min pappa är på fest så det är bra B-)

Ni får ha en skit bra kväll, eller det som är kvar av kvällen !

//Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0