jag lär mig saker och ting ibland....

Fick en "plopp upp ide" i huvudet och nu måste jag göra det, jag är tvungen, brukar inte få mina "kickar" särskit ofta men när jag väl har fått det så måste jag verkligen, jag tycker att det liknar tvångssyndrom farligt mycket.
Jag har tröttnat på att mitt hår har två olika färger(stor och fet brun utväxt och rött som skiftar med ljusbrun), så himla fult. Jag ska byta hårfärg, vill ha svart. Var helt desperat imorse, ville gå och köpa svart hårfärg på en gång men ingen affär hade öppnat vi den tiden, fick ligga och lida i min säng. Vill färga idag, men det går inte på lördag och inte på söndag heller. BAJS ! Vi ska ju bada i vasalundshallen på måndag, Lillis säger att dom har så mycket klor i vattnet att  hårfärgen bleks jättemycket. Det vet hon för att hon har varit med om det.Det är därför jag ska färga hennes hår igen efter vårt simtest. Så det är därför jag också måste vänta. Så nu kommer jag dampa.



Tänkte också skriva att med detta inägg kombinerad med min damp-attack så har jag lärt mig lite om hur man byter size på bokstäverna och sånt med tangentbordet. hurray me !
Kanske borde få mina damp-attacker lite oftare nu när jag vet att jag lär mig något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0