ingen skola idag heller...

hejhej babes !
Jag tror att jag vaknade någon gång runt halv sju, typ (?)
Är fortfarande sjuk så är hemma idag igen. Känner att jag är sjuk lite för ofta, sist jag var sjuk var väl för några veckor sedan, gosh mitt immunförsvar måste verkligen suga
hårt. Någon annan som också är sjuk?
Tror inte att min dag kommer vara lika tråkig som gårdagen, finns lite fler inloggade på msn idag. Anyway så satte jag precis på den älskade tv:n och zappa mellan kanalerna men stannade vid Mtv. As usual. Har inte mycket mer att skriva, kanske springer till donken i rissne för att käka lite senare eller så väntar jag helt enkelt till mamma kommer hem. Jaja vi får se, brukar inte klara mig utan mat så länge.

CIAO !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig :) Inge roligt alls att vara sjuk ju!

2009-10-09 @ 13:00:27
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0