ingen blogglust

Hej igen!

Har ingen lust att gå ut ikväll, vet inte varför men har ingen lust alls!
Känner mig trött & sjuk. Jag ska stanna här hemma och titta på tv med Lillis eller sitta vid datorn helt enkelt. Har inte så mycket blogglust, dels för att jag inte har något speciellt att skriva om men också för att jag är trött, men jag kan  lova att jag skriver ett inlägg till idag, minst! Senare ikväll ska Mariam ringa, då kommer vi snacka lite & vara sociala, precis som igår natt, HAHA. till nuläget igen: Lillis stack precis till risextra ensam för att köpa godis & munkar, tack Lillis för att du inte tvinga mig, love you. Känner mig lite deppig ska avsluta det hät inlägget, skriver något igen snart.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej gumman! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

2009-10-30 @ 22:11:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0