hej hej, döda mig !

Lillis kom hit, vi var här en stund sen stack vi till prisxtra och köpte svart hårfärg. När vi kom hem började jag blanda på en gång men klumpig som jag är så blanda jag fel och spillde , vi rulla mot prisxtra igen. Köpte hårfärg igen och väl hemma började vi. Lillis lyckade på något sätt färga halva mitt ansikte också, hon säger att hon försökte vara noggran, tycker hon är jätteduktig på att färga öron. Iallfall så blev det jättejämnt men jag ångrar mig grovtmycket ! Som tur är varar det bara upp till 8 veckor. Jag blev iallfall av med dem två färgerna i mitt hår. Vi får se om jag tycker om det imorn, lillis säger att jag tycker illa om det nu bara för att jag inte har klätt upp mig. Om jag gillar det imorn så färgar jag mitt löshår också. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa.
Mitt hår är verkligen korpsvart, svartare än svart.Är iallfall glad över att det inte skiftar i blått, det hände en av mina kompisar haha


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Får vi inte se före & efterbilder?? :)

Speciellt på öron som har färgats ;)



SV: Haha tackar tackar.

2009-10-09 @ 21:59:18
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Myaraq

SV : JAAA GÖR DET!



HAde varit sjukt kul, ja lovar att ingen annan har gjort det!

2009-10-09 @ 22:52:59
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0