hallå

Godmorgon!

Vaknade för kanske en halvtimme sedan. Min lillebror ville inte till dagis så han försökte protestera. Självklart drabbar det mig vilket leder till att jag vaknar och inte kan somna om. Jag orkade inte skriva ett inlägg igår när jag kom hem, orkade inte. Jag var asatrött. Jag var med Mariam det var trevligt, har inte träffat henne sen i fredags hihi. Vi hade inget att göra så vi satte os på bussen  och åkte till Kungshamra för att kolla till ungdomsgården som finns där(?) men vi tog fel väg och vi ville inte missa bussen tillbaka så vi sket i det fullständigt.. .
Jag har inget vettigt at skriva så bajs på mig & hejdå fifän!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej vilken fin blogg du har =D=D

2009-10-27 @ 09:52:42
URL: http://chailatte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0