dumma bajs-kista som jag älskar ibland.

Hi babes!

åkte ju till Kista med Lillis, vi kollade på uggs. Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle köpa uggs men det kommer inte ske. Ni vet dem höga? det som ska omringa vaden är för stort! Det ser helt fucked upd ut. Blev så himla lack, jag ville ju så gärna ha dem ! Dumma bajs-skor som är feta runt vaderna. Lillis ska köpa ett par som hon har lagt undan imorn. Happy or her! . Så jag gick runt och kolla på klackskor men det fanns inga fina. *snyft* Det blev KG nästa där köpte vi cola och chips. 'sen stack vi till H&M för att jag skulle köpa nagel-lack. TYVÄRR fanns det bara svart och inget vitt så efter att jag betalt för det svarta gick jag till Cubus och köpte vitt och genomskinligt lack.

Ska bara skriva ett inlägg om min underbart roliga kväll, sen tar jag ett glas cola, skruvar upp volymen på högtalarna och börjar med mina naglar!

Hoppas jag hittar tejp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0