Det är söndag, det är därför...

Känner mig fett rastlös. Vet inte vad jag ska göra. Har absolut ingenting att göra. Har redan gjort allt som går att göra när man är hemma. Jag har redan haft en inpackning i håret, ansiktsmask och målat naglarna. Tycker jag har tagit enorma steg, med det menar jag alltså att jag bara blir mer "tjejig" för var dag som går. Har jag rätt?
Jaja bajs på det, har inget att göra just nu. Vad mer kan jag göra hemma? har redan vant mig vid att inte kolla på tv så har ingen lust att göra  det. Datorn är på nästan hela tiden men hur kul är det? På en skala från 1 till 10 måste jag faktiskt välja 7, tror jag. Att skriva ett inlägg är fakiskt ganska så underhållande, haha. Lyssna på musik är ju inte en dum ide.
Funderar starkt på att börja tröstäta lite varje kväll, bara för att jag har så tråkigt om kvällarna. Vad tycker ni, är det en bra ide? Sätta sig på stolen mittemot datorskärmen med 5 munkar, tre cola flaskor och två chipspåsar i handen. Låter ju jätte mysigt huh? Kanske dags att börja med det. Undrar hur det skulle sluta. Kanske tre månader senare, 15 kilo tyngre och 4 michelindäck på magen? Stå på vågen medan man drar på fläsket samtidigt som man gråter av sorg för den dramatiska vikt-uppgången. Sedan börja med 100 situps om dagen och lite yogaövningar. Sedan skulle man tröttna och då slutar man.

OJOJ, nu ska jag sluta skriva skit. Tankar som passerar i mitt huvud stannar inte alltid där. Sorgligt nog. Tyvärr!
Nu ska jag försöka göra en ny header. Finns det någon som vill göra en åt mig? :D

Kommentarer
Postat av: anna & michelle

hejhopp gummisnopp !



Vi är två tjejer i 15 års åldern som inte bara gillar sex, utan älskar det. vi har inte bara sex, vi pratar om de, diskuterar, och har mycket åsikter och tankar om det. följ nästan allt om våra tankar om sex och våra upplevelser i vår blogg www.makinglove.blogg.se ! (:



ha ett bra sexliv!

2009-10-25 @ 22:58:29
URL: http://makinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0