damp på jävligt hög nivå

världens värsta damp attack har precis lagt sig, alltså min. Jag hade precis världens värsta damp attack, en ny kommer snart. Varför? Jo för att fuckin blogg.se har fuckat upp sig 2 gånger under den här tiden jag skrivit detta inlägg. Alltså riskerar jag nu datorn liv och tangenter. Börjar fundera på om jag verkligen har"damp" eller ADHD. Finns det något test man kan göra, eller något sånt för om det visar sig att jag har det så har min lillebror också det, jag lovar. Har jag det så finnns det inte mycket att göra, hoppas jag får lugnande piller eler något. Är hellre hög. Nu ska jag kolla upp det på Wikipedia.

HA EN FUCKIN AWESOME DAG FÖR DET KOMMER JAG INTE HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0