dagens what?

Tja !

försov mig imorse, vaknade en halvtimme innan jag skulle börja, kom iallfall bara 5 min sent. Fick stressa som bara den. Som tur är var min lektion hemkunskap, skön och chill lektion. Jag fick vara med Johanna och vi bakade rödbetskaka med äpple (jag vet, låte skitäcklig, men det smakade helt OK). Som andra fick göra soppa och scones. Louise älskade vår kaka jättemycket så hon börja äta på en bit på väg till idrotten haha ! Men vi hade 4 eller 5 bitar kvar av kakan så Louise och jag tänkte på klasskassan och gick till personalrummet för att sätta dem på en tallrik så att lärarna kan köpa dem. Jag tror att detblev en succe haha, fanns inga kvar näs jag gick dit för att kolla några timmar senare. Resten av skoldagen var OK.
Hehe bara 2 timar till och så är det FREDAG, fan vad snabbt veckorna går, går åt som vatten i handen(eller vad det nu kallas) Kan inte skriva mer för att mamma tjatar som in i helvete om att jag borde sova med tanke på att jag försov mig imorse.
Men nu ska jag duscha!
Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sophia! Jag älskar dig Bästevän!<3

2009-10-16 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0