dagens update.

Hej & förlåt.

Har inte skrivit något inlägg idag så ber om ursäkt för en usel uppdatering, men känner inte för att skriva något på morgonen/dagen. Jag kanske gör så att jag skriver på kvällen istället. Iallfall så har dagen varit helt OK! Åkte in till stan idag vid 12 tiden, där köpte jag ögonfransböjare, hårspännen och en massa tofsar. Jag var i grovt behov av det!
Vid tre tiden var Lillis hemma hos mig, kvart i fyra tog vi till busshållplatsen för att ta bussen & åkte hem till min moster. Där var vi till halv 6 eller 6 tror jag.
Ni anar inte vad som hände när vi skulle på bussen'!
Jag orkar inte skriva men om Lillis kommer hit imorn ska jag låta henne skriva ner allt. Det handlade iallfall om att vi blev utkastade ur bussen & då vi ringde kundservice för att klaga, busschuaffören ska få skit! Jag bryr mig inte, han ska få så  mycket skit han kan ta emot. NU är jag okänslig but i dont giva a shit. Världens mest otrevliga person...
Vi tog nästa buss, efter att ha stått mitt på gatan & dansat som galningar, vi gck av i HB och mötte upp Elias. Vi gick hem till mig sen stack vi till prisXtra, vi köpte chips och popcorn. Nu har dem stuckit så jag sitter här och lyssnar på musik, mysigt haha !

Nåja ska svara på era kommentarer snart, sen skriver jag ett till inlägg. Eller tvärtom. Skitsamma, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0