bildbomb

David och jag HAHA



David och jag igen !



Tråkig spanska lektion...



Kondom påfyllning på kvällis



KUNGLIG pankaka, made by : Andre oc.h Sophia (moi)'



Maries sko med min sko, wie converse ! :D



Mariam blev sexig på skolfotot!
Vrid på huvudet!


Promenad hem till pappa, tycker om bilden :)




Så det var lite bilder jag har tagit den här månaden,dem kunde ha kommit upp tidigare men min datorn fuckar upp sig när jag vill ladda över bilder och min brorsa har alltid den jag skriver på nu. Sen handlar det också om tid och lust, ni vet jag har ju skola och fritid och eftersom det här tar lite tid så orkar jaginte alltid. Hade tänkt ladda upp jättemånga bilder men dem ser annorlunda ut på datorn, sämre.Men enjoy haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0