bajsinlägg

Har märkt att jag inte har uppdaterat så särskilt bra de här två sista dagarna. Men det är ju faktiskt lov och jag njuter av det. Ingen skola så jag är ute med miina vänner istället. Iallfall Jag hade askul i simhallen med Lillis, jag tror vi badade i hela 3 timmar, hehe vi lekte på en hinderbana mitt i bassängen, fightades med gummi krokodiler, hoppade från "trampolinerna" och Lillis fick såklart sina cp-ryck men det löste sig.. Juste vi dök efter rinngar också, shit vi låter ju som barnrumpor här. Råka mig lite men som tur var fanns bara gubbar och småbarn där så skämdes inte. Lillis hade med sig sin undervattenskamera och vi tog massor med fail bilder men jag lyckades filma asbra när Lillis simmade under vattnet, tyvärr var personalen där supuppor så dem sa åt oss att lägga undan kameran fast vi sket såklart i vad dem sa och vi fortsatte filma och ta bilder hehe. Men sen kom en läskig gubbe som jobba där och sa åt oss på skarpen så vi la undan den... :(
Jag vet inte om vi kommer lägga upp videon eller bilderna men vi ska iallfall till Vasalundshallen och bada där för där får man ta bilder. Någon gång.


Varsågoda ännu ett bajsinlägg. NJUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0