as tidigt inlägg

tja bloggen!

Vaknade för en kvart sedan. Det blev inget inlägg igår för att jag var astrött när jag kom hem så här var det:
Jag kom hem, fixa nudlar, käkade nudlarna, gick till väskan och hämta SO boken, la mig på sängen för att läsa igenom läxan, läste kanske 8 meningar och somna. Jag sov i tre timmar och ville sova mer. Det värsta är att min förskylning inte passerar, har jätte ont i halsen ovh hostar som bara den för tillfället. Klockan halv 9 föskökte jag logga in på blogg.se men det var så jävla trögt att jag gav upp, klockan nio försökte jag igen samma klockan tio men det gick inte heller så det förstörde min blogglust. Och nu måste jag skynda mig !
Förresten, sa jag Godmorgon?

Kommentarer
Postat av: jocke

du har samma skit som min mother

2009-10-13 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0