FJÄLLRÄVEN...

Det finns en sak jag bara måste skriva om!



Själva jackan är väl onödig att ha? Iallfall för oss som bor här i Stockholm, eller hur? I Stockholm är det sällan jättejättekallt. Dem här jackorna är anpassade för extremt kyliga klimat, inte anpassade för folk i Stokholm. Dem tål  typ 50 minusgrader. Vad jag vet kommer det aldrig vara 50 minusgrader här i Stockholm. Om ens i Sverige. Uppe Kiruna kan  jag förstå att dem har fjällräven eller andra feta jackor, där kan det vara jättekallt. Men här är det inte så kallt! Ni som säger att ni har fjällräven för att det är så "kallt" kan ju ta och sluta ljuga, dem flesta har dem för att se "coola" ut & för att jackorna är populära.

 Så, är det bara jag som tycker att en fjällräven är onödig att ha ?
Förresten, det ser ju faktiskt lite ut som om man har sin egna lilla atmosfär när man har på sig jackan.


Nu en liten text till folk som tar illa upp!
Jag  har absolut ingenting emot folk som äger en fjällräven. Jag känner ett visst antal peroner som har sådana jackor & dem är mysiga men inget att ha här i Stockholm. Det jag menar är att jag tycker det är vädigt onödigt.  Min åsikt & ett påstående.


Kommentarer
Postat av: M A L I N

hoppas du får en bra dag!

2009-11-07 @ 12:33:35
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: M A L I N

vad gör du nu då?

2009-11-07 @ 15:44:23
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: YAKIE LOGRELL

heej ska du göra nåt kul ikväll? :)

2009-11-07 @ 16:52:02
URL: http://yakies.blogg.se/
Postat av: elias

men man e ju så cool när man har dom! :O



hahah driver, men dom e fina så vrf nte :P?

2009-11-07 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0