klackskor

Jag vågar inte se efter men jag lovar att min röv är blå/röd just nu, jag har så jävla satans ont. I Varför? Jo för att jag har spenderat hela, alltså typ heela dagen i bilen, sen 9.45 till 18.15. Ah har såå ont, jag tror att jag har fått sittsår eller något, kan knappt sitta nu, jag vill inte ens sitta. Ska nog spendera resten av dagen ståendes framför teven, trevligt? Näej!

 

Så Anyway igår somnade jag klockan tre på natten, fråga Marie varför. Det är Pontus fel iallafall, vi ska mula han när vi ser han! Vill in veta anledningen så kolla in  Maries blogg, hon har beskrivit det gott & väl!

 

Så nu till min rumpa, först åkte jag med pappa för att handla mat på morgonen (han väckte mig klockan nio!) Jag dog, allvarligt. Jag orkade inte… Men det blev av. Sen åkte vi någonstans, typ Coop? Där handla han & sen åkte vi till systembolaget, omg det var fan läskigt där inne, det enda man hörde var ”rätt” vin, ”vitt vin” ”rostigt vin” och glas som klirrade mot varandra, rös som bara den. Ha-Ha. Sen åkte vi hem, hämtade mina bröder & mamma för att åka & äta, feeeeeett onööödigt, allt var typ stängt, vi åkte runt i typ 1 timme och leta, min rumpa började sakta dö. Orkar inte skriva mer, händelse rik dag, köpte ett par assnygga klackskor med platå från Belle shoes, dör för dem, så jävla heta!


Nu ska jag äta fler clementiner, yummie!!


Kommentarer
Postat av: rullbeast !

FÅTT LITE FÖR MYCKET AV M-BOY ? :O

2009-12-23 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0